taban,puanları,universitesi,iniversite. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Denizde Petrol ve Gaz Üretim Araçları bölümü taban puanları

18 Ocak 2013 Cuma


 Denizde Petrol ve Gaz Üretim Araçları bölümü taban puanları

Denizde Petrol ve Gaz Üretim Araçları bölümü taban puanları 2009-2010 Yılı Taban Puanlar
Merkezi Yerleştirme ile Öğrenci Alan Yükseköğretim Lisans Programıdır.

Üniversite (Alfabetik Sıra)BölümFakülte / YüksekokulPuan Türü
Mevcut
Genel Kontenjan
Okul Birincisi
Kont.Yerl.Taban PuanıTavan PuanıTaban PuanıTavan Puanı
Azerbaycan Devlet Neft AkademisiDenizde Petrol ve Gaz Üretim AraçlarıSAY-2233----
Azerbaycan Devlet Neft AkademisiDenizde Petrol ve Gaz Üretim Araçları (Burslu)SAY-222259,398269,524--

0 yorum:

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP